30 Eylül 2012 Pazar

Bir İnsan Neden bir BDSM İlgilisine Dönüşür?

Bu soruyu çok sordum kendime, o kadar ki artık sormaktan vazgeçtim. Bu postu da sadece vazgeçtiğim bilinsin diye klavyeye aldım.

İster köle olsun, ister efendi, ister sadist olsun ister mazoşist bildiğim birşey ar ki herkesin bir provakasyon nedeni var. Kimi kalıcı, yenemediği bir nedenden ötürü, kimiyse hayatında yolunu değiştirebilecek güçte bir travmadan ötürü.

Bildğim birşey varsa, eğer bu dürtü zararsız ise; cinsellikle ilgili bir konudan kaynaklanmaktadır.

Sevgilerimle, saygılarımla...

2 yorum:

  1. Zor bir konu seçmişsiniz Sabri Bey. Karşılaştığım kişilerden birçoğu fantazilerinde BDSM ilişkilerini yaşayıp gerçekleştirmeye cesareti olmayan kişilerdi. Efendiler için bir kişinin kendisine boyun eğmesi, ona hükmetmek ve onun acizliğini hissetmek bir tür afrodizyak etkisi yaparken, köleler için birine boyun eğmek, o kişiden emir almak ve onun karşısında acizlik hissetmek, bununla beraber acıdan haz almak, bir defa aldığı bu tadı bırakamamasına neden oluyor. bir de hayatta başarılı olan, işinde müdür, yönetici gibi insanları yöneten bir seviyede çalışan kişiler de başkasının kendisine hükmetme ihtiyaçlarını karşılamak için BDSM'ye yönelebiliyor. Kalp ve haz işleri...

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz için çok teşekkürler. Katılıyorum, ancak statülerin de travmatik bazı etkilerin sonuçları olabileceği görüşündeyim. Bu her zaman geçer birm durum değil tabi.

    Yönetimin tam tersinin boyun eğme olduğunu ve arada neden sonuç ilişkisi olmasını bir idari görevi olan kişi olarak utançla karşılıyorum :-) Yani böyle algılayan yöneticiler adına :-D

    YanıtlaSil