30 Ağustos 2009 Pazar

Canavar BDSM

Bu ara bir takım hedelere bakıyorum, bunlara BDSM denir mi bilmiyorum ama insan doğası açısından cinsel bir çekiciliği olduğunu hissediyorum.

Dolcett diye birşey duymuş muydunuz? Bu bir adamın takma adı, yaptığı şey ise karikatür çizmek. Çizdiği karikatürlerin bir özelliği var, kadınları gıda yerine koyuyor. Tasvir ettiği dünya kadınların nüfusunun çok artmış olduğu ve kıtlık olan bir dünya, gönüllü veya "gönülsüz ama razı" biçimde kadınlar barbekü yapılıyor, fırın yapılıyor, göğüsleri ayrı, bacakları ayrı pişiriliyor. İşin garibi çoktan ölmüş olması gereken bir sahnede kadınlar halen canlı ve konuşuyor (kadının doğası bu konuşmak sanki). Dolcett bu kadınların bir kısmını da asmayı veya giyotine göndermeyi tercih ediyor.

Dolcett'in çizdiği kadınlar da öyle sıradan kadın değil, güzel ve bakımlı kadınlar. Genelde kulelerde yaşanan iş dünyasındaki zarif topuklu, saçları başları derli toplu, vücut ölçüleri ideal, biraz Barbie'msi kadınlar.

Dolcett bir katil de değil, günlük hayatında pozitif, normalden daha da normal bir adam. Sadece çizdiğini ve çizmekten zevk aldığını söylüyor. Çeşitli kültür ve dillerde de Dolcett'leşmiş çizerler bulunuyor (örneğin sağda Rusça). Hatta nime olarak da yerini almış ancak açıkçası bir Hentai'sine henüz rastlayamadım (sanırım Japon'lar fazla ilgi göstermiyor :-) ).

Bir de hiç az olmayan sayıda fanı var. İşin garip yanı bu fan grubu sadece Dolcett gibi erkeklerden oluşmuyor. Kesilip veya pişirilip yenme fantezisi olan kadınlar da var. Bunlara da Dolcett Girls deniliyor.

Forumlarda rastladığım kadarı ile işin garibi bunların bir bölümü yasal ve ahlaki olsaydı gerçekten yemeğe ve hatta gıda olmaya hazır. Umarım bu iş bir gün yasal ve ahlaki olmaz.

Arada BDSM ile ilgi var mı, benim buna ilgim ne düzeyde? BDSM kaynaklı olduğunu (Üstünlük kurma, üstünlük kabul etme, acı çekme ve çektirme) düşünüyorum. Benim ilgim ise sadece "vay be böyle birşey de varmış" boyutunda ama "fırında kadın" fikri uyarıcı geliyor, yine de güzel pişmiş bir tavuk veya kadın arasında tercih yapmam istense sanırım tavuğu tercih ederdim :-)

7 yorum:

  1. bu konuda insexin süper bir filmi var. linkini bulsam verirdim. lorelei lee oynuyor.

    YanıtlaSil
  2. Konusunu veya filmin adını hatırlıyor musunuz?

    YanıtlaSil
  3. http://www.filestube.com/d874a411f085ba0703ea/go.html

    linki aç sayfanın en altında bulunan "Or download with Very Slow Speed" linkine tıkla indirme başlasın.

    bu arada bdsm izlemek isteyenler bdsmturkiye.blogspot.com adresine de gelebilir. bedava filmler dağıtıyorum.

    YanıtlaSil
  4. İndirmeye başladım, başını biraz seyrettim, üç zincirli kadının hindi avı kompozisyonu içinde geçiyor gibi, 1kb hızla bu büyük parça nasıl inecek bilmiyorum ama bakalım indirebilirsem devamını indireceğim.

    YanıtlaSil
  5. Evet, fena değil, açıkçası bu metrajda Dolcett temalı vid hiç izlememiştim. Sanırım en çok hoşuma giden bölümü erimiş tereyağ ve elma detayları oldu. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. http://bdsmturkiye.blogspot.com/ adresindeki blogumda düzenli olarak belli uzunlukta filmler yayınlıyorum. Oradan da takip edebilirsin.

    YanıtlaSil