20 Haziran 2012 Çarşamba

BDSM Nasıl Yapılır?

İster inanın ister inanmayın... Bu cümleyi arama kelimesi olarak istatistiklerin arasında buldum. Şaka değil, bu kadar basit dile getirilebildiği için hayran kaldım. Madem arandı... Bilgi vereyim...

Eğer sub (teslimiyetçi) iseniz;
1- Önce bir efendi bulunur.

  a) Kadınsanız ve erkek arıyorsanız sabri.yilar@gmail.com adresine durumu bildiren bir başvuru dilekçesi yazılır.

  b) Kadın arıyorsanız (cinsiyetiniz ne olursa olsun) kdnefndi.blogspot.com sayfalarından ilgili kişiye aynı şekilde başvuru yapılır.

  c) Erkekseniz erkek efendi arıyorsanız google'a dönüp gay club aranır.

2- Efendiden gelen talimatlar harfiyyen yerine getirilir, tecrübeli dominantlar öyle herkesi kabul etmezler. Samimi olduğunuza inanmaları lazım.

Eğer dominant (efendi) iseniz;

1- Önce bir sürü siteye bir sürü para verilir ve bir sub çıksın diye beklenir.

2- Çıkmayınca google'a dönülür, kara kara başınızın çaresine nasıl bakacağınız düşünülür. İşiniçinden çıkılamayınca 1. adıma geri dönülür.

Sonraki adımlar;

3- Partner ile yazışılır, birbirinize uygun olup olmadığınız, sınırlarınız hakkında yazışılır, fantezileriniz paylaşılır.

4- Resim vb. değiş tokuş edilir. Karşılıklı güven sağlanır.

5- Altı yedi email sonra buluşup neler yapacabileceğiniz görüşülür, samimi olmayan adaylar bu aşamada elenir.

6- Bir gün denk getirilip buluşulur. Bundan önce taraflar kendini genellikle bir arkadaşlarına çok da detaylı olmayan bir bilgi vererek sağlama alır (bak şu saate kadar seni arayacağım, aramazsam ortalığı ayağa kaldır diye).

7- Buluşmada ilk eyleme geçip geçilemediğine göre bir kader anı oluşur. Bu an biraz tecrübeye bakar ama zayıflıklar da bir miktar hoşgörü ile karşılanır. Ancak yine de taraflardan biri burada elenebilir.

8- Buraya kadar herşey yoluna gittiyse birlikte o günün tadı doya doya çıkartılır. Burayı kısa tutuyorum ama biliyorum ki burası işin en renkli yeri.

9- Günün sonunda bir kahve içilir ve herkes yoluna döner, eğer bir terslik olmadıysa bir süre sonra 6. adımdan devam edilir.

İşte sevgili searchmaster'ım... BDSM böyle yapılır...

16 yorum:

  1. gey club fikrine bayıldım ben...

    YanıtlaSil
  2. :)))) ahhh :))) teşekkür ederim ne diyeceğimi şaşırdım :))

    YanıtlaSil
  3. Sake Girl, balka ne denir ki?

    YanıtlaSil
  4. Kdnefndi; İşe yararsa haber verirsiniz :-)

    YanıtlaSil
  5. erkeksen ve master arıyorsam google'da gay club mı yazacağız??? yapmayın Efendim, klüplerde ne işimiz var? bdsm zaten ülkemizde çok zor bulunan bir şey, başına gay eki atınca (gay master vs.) iyice bulunmaz hint kumaşına dönüyor, ancak yok da değil ;)

    YanıtlaSil
  6. Erkek efendi arayan erkeklere özel olarak o seçeneği belirtmiştim. Gay ile ilişkide bulunan erkeklerin sanırım biraz maçoluğu da vardır (Her mester'ın maçoluğu var anlamına gelmiyor bu tabi).

    Bildiğim kadarı ile gay club İstanbul'da muhtelif sayıda bulunuyor, BDSM club diye birşey ise yok, olsa bile baskıdan, baskından işlemez sanırım.

    Gay'lere saygım var, ama afbuyursunlar, benden uzak dursunlar.

    YanıtlaSil
  7. Selamlar;
    yayınlarınızı ilgi ile takip ediyor ve oldukça yaratıcı buluyorum. Gay'lere saygı duyduğunuz için teşekkür ederim, melf1347 isimli arkadaş gibi gay köleleri müsaadenizle buradan kendi açtığım bilgilendirme bloğuna "turkgaybdsm.blogspot" davet etmek isterim. Aynı şekilde sizin değerli katkı ve yorumlarınızı da bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Bence sakıncası yok, yorumunuz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. hmm, kendimi masterlar arası değiş tokuş edilmiş gibi hissettim şimdi :D
    Mustafa Şehit; cevabım evet

    YanıtlaSil
  10. Arkadaslar, lutfen ulasilabilir olun da bana copctanlik yaptirmayin

    YanıtlaSil
  11. haklısın Efendi Sabri, özür diliyorum
    Mustafa Bey, lütfen melf1347@yahoo.com adresinden yazışalım.

    YanıtlaSil
  12. Aferin... Bu tutumunu bozma...

    YanıtlaSil
  13. aydınlatıcı bir yazı olmuş.Teşekkürler.Didim den master sahip varsa yazsın......wedc_11 hotm

    YanıtlaSil