4 Haziran 2012 Pazartesi

Sadistler Kulübünden Survivor'a Tam Destek

Bir Survivor izleyeyim dedim bugün. Abi nedir o ya, değme sadist efendi ustanın yaratıcılığına taş çıkartacak eziyet yöntemleri... Kimin aklına geliyor bunlar?

Pek seyretmem ama, o kararmış sarışın kadınların bir kalasta kim daha çok sarkacak, kim son düşecek diye o incecik beli açılarak enerji tüketmesi yok mu? Erekte etti beni ya... Hatun galiba yarışmanın getirisinin ötesinde gerçekten mazoşist eğilimli, yarışma vb. bitmiş, arkadaşlarının önünde direkte yine asılmaya devam ediyor güle güle. Favorim ilan ediyorum kendisini...

Yokluktan hepsi çöpe dönmüş, güneşten zenci olmuşLar, 7/24 köleler bir kibrit kutusu kadar peynire muhtaçlar, biri teklif etse kadın erkek demeden sunacacklar kendilerini, çok ucuza gidiyorlar be çok ucuza...

Bu programı gördükçe "Türkiye'de BDSM'ye meyilli ne kadar çok izleyici varmış?" diyesim, program yapımcısının yarışmalarını gördükçe "ne kadar yetenekli BDSM ustaları da varmış" diyesim geliyor.

Yapımcılarını kutluyorum canı gönülden... Umarım bu post'tan sonra Acun Bey bizi bulup dava falan etmez. Malı götürüyor bu işlerden, vergisini veriyor tabi, helal olsun...

Kıskandım valla, bence büyük ustamız... :-) Devam et doğru yoldasın...

4 yorum:

  1. buna benzer aynı yorumları ben facebookta duvarımda yaptım o ne tahriktir diye :)) hem fikir olmak güzel ..

    YanıtlaSil
  2. Tüh, ben de sadece benim aklıma geldi yazdım diye seviniyordum. Neyse, sanırım aklın yolu bir... Yaptıkları gerçekten sadizm demek ki.

    Yorum için teşekkürler, kadın efendi...

    YanıtlaSil
  3. Bey efendi ifadesi biraz garip geldi, aslında kadın efendi derken bunu düşünmemiştim (Kadın Efendi olarak yazmalıydım, bu özel isim), belki daha çok "erkek efendi" bekliyordum, bu daha çok "Hanım efendi" karşılığı gibi.

    Neyse takılmayayım. Sizin yorumun detayını okumak isterdim, paylaşır mıydınız? (özelse boşverin veya özelime gönderin). Tahrik edici olduğu doğru ama.

    YanıtlaSil