28 Nisan 2011 Perşembe

BDSM efendisine nasıl güvenebilirim?

Bu konuda kanımca özellikle dişi köleler bayağı ciddi bir refleks geliştirmiş durumdalar. Her nasıl işliyorsa da bu altıncı his (muhtemelen kadınlara özgü) iyi işliyor. Bu sorun aklıma gelmiştir hep, benimle beraber olan, benim ellerime kendini teslim eden (üstelik de BDSM için) kadınlar nasıl oluyor da bana güveniyorlar. İstemediklerini yaptığımı hiç hatırlamıyorum (çok can atsam bile). Sanki erkek aptallığı ile bir yerden açık veriyorum :-)

Ya herkese güveniyorlar da bana denk geldiklerinden kendimi bildiğimden güvenmeyi bildiklerini sanıyorum ya da gerçekten bu işi biliyorlar. BDSM yaşayıp da ayrıldığım kadınlara bakıyorum, ilişkim bittikten sonra pek de görüşmem, ama sonraki ilişikilerinde hüsrana veya direkt tehlikenin kalbine gitmişler midir diye merak ederim. Kim bilir? Belki yanlış adrese gitmişlerdir ve yaşam dahi artık bitmiştir. Umarım bu sözkonusu olmamıştır kimse için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder