26 Nisan 2011 Salı

Alt.Com için Yasaklama

Uzunca bir süredir ilk defa yazıyorum. Umarım izleyiciler terkedip gitmemiştir :-).

Alternatif yaşam stili (Fetiş) dünyasının önemli dating sitelerinden biri olan ALT.COM'a Türkiye'den giriş yapılamıyor. Bazı mahir arkadaşlar (kendimi de dahil etmeliyim) için pek farketmemekle birlikte bilgisayar ile ilişkisi BDSM ile ilişkisi kadar olmayan bir kitlenin dışarıda kalması nedeniyle dolaylı olarak vurduğunu söyleyebilirim.

Potansiyel partnerleri görmenin bile ücretli olduğu bu sitede kalite pek hoş olmasa da bu yöntemle sağlanıyordu (en azından Türkiye'de), niyeti ciddi olup bu işe para ayıranlar geliyordu ama ücretin pek de az olmadığı, birilerinin buradan köşe oldukları da açık, tabi bu asıl konumuzu oluşturmuyor.

Tabi her yerde olduğu gibi Türkiye'den bir sürü erkek ve çok az sayıda kadının olduğu bir ortam. Türkiye'de havasından mıdır suyundan mı bilinmez ama mevcut Türk fetiş sitelerinin neredeyse tamamı, kadınların dominant olduğu çoğu da ayak fetişizminden başka bir şeyi bilmeyenlere yönelik siteler. Bayan türdaşlarımı (dominantlar) kıskanmıyorum tabi, benim rahatsızlık duyduğum konu aslında ortalıkta bu kadar sub erkek olup sub kadın bulmanın zorluğu :-)

Türkiye'de BDSM ile ilgili olan kişilerin buluşabileceği gerçekten çok az ortam var. Avrupa'daki gibi kulüpler olsa sanırım Türkiye'de ya taşlarlar ya da gay club'a çevirirlerdi.

Küçükleri korumak gerektiğine hele hele BDSM'yi anlamalarının cinselliği anlamaktan bile zor olduğunun farkında olarak, yanlış anlamalarının sonuçlarının daha da vahim olabileceğini düşünerek canı gönülden katılıyorum ama bunu yapmanın yolu ilgili siteleri topluca yasaklamak değil. Bunun için çok sayıda ebeveyn yazılımı var, servis sağlayıcıların bu tür hizmetleri var.

BDSM'yi anlamayı bırakın, merdiven başlarına kadar çıkıp karısını bağrış çağrış, çocuklarının önünde döven adamlar mahallelerimizde yaşıyor. Bu türlü şeylerin nedeninin BDSM etkinlikleri olacağı belki birilerinin aklından geçmiş olmalı. Ancak kadına şiddet (gücünün yettiğini döverek isteklerini yaptırma) çok önceden de var, şimdi de var, bunun bu konuyla ilgisi bir ilgisinin olduğunu düşünmek abesle iştigaldir.

EDIT: Bu ara yeni farkettim, ALT.COM sadece TTNET DNS altyapısını kullananlar için kapalı, TTNET DNS sunucularını kullanmayalı aylar olmuştu, ne kadar süredir bu durumda acaba diye düşünüyorum.

2 yorum:

  1. Her bulduğum kadını dişi köle haline getirmek için verdiğim çabalar için para alsaydım.. Şimdi Amerikaya yerleşip, zindan alırdım :) Bulanlar nasıl buluyor şaşırıyorum. Eğer yalan değilse!

    YanıtlaSil
  2. Bu iş biraz ilk temasta doğru davranma meselesi, biraz da şans meselesi. Bana sabrisadist@gmail.com adresinden yazın bildiklerimizi paylaşalım.

    Ancak bunlar kesinlikle yalan değil...

    YanıtlaSil