4 Mayıs 2015 Pazartesi

Neden 25+ Yaş

Cinsellik ve benzeri bedensel paylaşım aktiviteleri için yasal sınır 18'ken ben neden 25+ diyorum. Bunu anlatmaya çalışacağım. Bazen kendi kendim sorarım, insanların önemli bir bölümü ilişkide neden yaşıtları civarını tercih eder diye? Prensip olarak "genç, taze daha iyidir" diye manav usulü bir tercih çok basit bir mantıkla geçerli olabilirdi.

Bedeni körpecik "huriler" aslında daha çok bizim çakma dindarların konusu, adamlar "cennette çıtırlar bize verecek" gibi bir kafayla ibadet ediyorlarsa vah zavallı açlar vah... derim. Ha, işlerini öbür dünyaya bırakmayanları da var tabi.

Ama bende öyle değil. İstatistikle sabit, itiraf edeyim, şimdiye kadar 25 yaş altı kimse ile BDSM konusunda dikiş tutturabildiğim söylenemez. Bir Yeliz vardı en genç, tanıştığımızda 26 yaşındaydı, ben de 39 falandım sanırım.

Galiba benim favorim hep 26-35 arası oldu.

Bu bence sosyal ve iletişim boyutu olan bir konu, beklentiler ve geçmiş tecrübeler hayata bakış şeklini ve diğerini anlama şeklini değiştiriyor tarafların.

Biraz genelleme dolu olacağını şimdiden söyleyebilirim.

Genç olduğunda karşı cinse biraz daha arayış odaklı bakıyor insanlar, önünde uzun bir gelecek oluyor ve çoğunlukla "cinsellik ve ilişki" konusunda ne aradıkları konusunda çok da emin olmuyorlar. Bu arayış yaşıtları ile ilişkilere de yansıyor tabi, kısa ve arayış dolu. Bu arayış sırasında yolu BDSM'den geçenler oluyor, muhtemelen bu yazıyı okuyan siz de bunlardan biri olabilirsiniz.

Bu yaşlarda kişilerin evlilik hayatına bakışı da olduğundan fazla mükemmelleştirilmiş veya en azından idealleştirilmiş olduğundan, bu kavramı eskitmemiş olduklarından benim hem nasıl evli hem de BDSM'yi dışarıda yaşamakta olduğumu anlamakta güçlük çekiyorlar. Bu konuda bazen onlar beni suçlamakta, bazen hakaret edip fırça bile atmaktan çekinmezken ben onları suçlamıyorum. Orson Welles'in bir şarkısı vardı; "Ben genç olmanın ne olduğunu bilirim ama sen yaşlı olmanın ne demek olduğunu bilmezsin" gibi. Hani o kadar da yaşlı değilim ama idealist olup da BDSM konusunda bana yazmalarını da ben anlayamıyorum...

25+ tercihimde etkili bir konu da BDSM'den önce insanların normal bir cinsellik sürecini tatmış olmaları, buna rağmen bir arayışa girmiş bulunmaları gerektiğini düşünmem. Varsaymak zorundayım ki bana yazan insanlar 18'leri civarında cinsellliği aktif yaşayabilmişler ve 25'lerine geldiklerinde bu işin öyle veya böyle alternatiflerini aramak durumuna gelmişler.

Cinselliğim daha yeni bir olgu olduğu gençler için BDSM'ye ilginin sadece bir merak konusu olduğunu düşünüyorum. Bence aslında biraz da yanlış bir merak, sert seks ile BDSM bu konuda biraz birbirine karışmış oluyor bu yaşlarda.

İlerleyen yaşlarla insanlar cinsellikte bazı eksiklikleri veya yeni heyecanları aramak için yelken açıyorlar (bir genelleme daha). Çocuğunun olması, cinsel partnerlerin birden fazla olabilmesi hayatın bazı unsurları olarak kabul edilebiliyor. En azından "vardır bir nedeni ve beni de ilgilendirmez" denilebiliyor.

Tabi yaşı 30'ları bulmuş ancak cinsellik konusunda 18'inde gibi taze olanlar da yıllarca böyle taze kalabilenler de var. Bunun tersine 20'sine varmadan hayatın sillesini yemiş olanlar da. Ama ister gecikmiş tecrübe olsun, ister erken gelen tecrübe olsun, yıllar evet, bazı şeyleri değiştiriyor.

Bana 18 altı olarak yazanlara daha çok çocuk muamelesi yaptığımı 18-25 arası olanlara biraz kültürel öğretmenlik yaptığımı (BDSM'nin aslında aradıkları şey olmadığı sonucuna varmaları ile sonuçlanması ile) söyleyebilirim. 25+ üstü için potansiyel bir partner gözüyle baktığımı belirtmeliyim.

4 yorum:

  1. 16 yaşındayım ama bu işe uzun zamandır girmek istiyorum. Benim içinde bir şans olabilirmi acaba?

    YanıtlaSil
  2. Artık 20 yaşındayım. Hiç tecrübem yok elbette.. Neyse, merak ediyorum hiç tecrübem olmadığından yanlış insanlarla kendimi utandırır mıyım? Sizce itaatkar birini nasıl bulabilirim? Şimdi ben bir sahibe olarak asla yanlış yapmam derdim de, belli ki yapacağım bu işi bilen birinden tavsiye almak en iyisi. Daha önce hiç hata yaptınız mı? Anı olarak paylaşırmısınız. Ben daha finansal özgürlüğünü kazanmamış biriyim ama biraz deneyimin ne zararı var? Daha doğrusu yeniler için tavsiyeleriniz neler? Tekrar suskun kalırsanız kimseye elimi sürmeyeceğim. Yine de hala eskisi gibi birinin bana dikkatle bakmasını istiyorum. Belki o zaman verilen hiçbir emri ıskalamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana mail adresimden yazın buradan ikidir yazıyorum bir sürü şey, hata veriyor.

      Sil
    2. Hata yapmak doğal bir şeydir, yeter ki tehlikeli ve yıkıcı sonuçları olacak hatalar olmasın. Bunların olası önlemini almanız ve başlangıçta çok iddialı şeyler yapmamanızı önereceğim, deneyiminiz artınca hata yapma olasılığınız artar çünkü kendinize güvenmeye başlarsınız, tamamen olgunlaştığınızda ise artık bunu biliyor olduğunuzdan ihtiyatı elden bırakmamayı öğrenirsiniz. Gerçek deneyim olmadan gerçekten öğrenmeniz mümkün değil.

      İtaatkar erkeklere mi itaatkar kadınlara mı eğiliminiz var? Bu hedeflediğiniz kitleye ulaşmanız açısından önemli.

      Hata dediğim şeyler planladığım bazı aparatların istediğim şekilde çalışmaması, amacına ulaşamaması şeklinde oldu daha çok, ama fazlaca ihtiyatlı/sağlamcı olduğumdan dolayı çok bariz veya tehlikeli veya komik denecek bir anı çıkartmak mümkün olmadı.

      Sil