30 Temmuz 2013 Salı

Partnerlik Durumları Üzerine

Bu yazıda dedikodu sınırlarına fazla çıkmadan partnerlik durumlarını paylaşmak istedim, zira trafik çok hızlı akmaya başladı, hiç bu kadar BDSM yoğunluğu yaşamamıştım. Geçmekte olduğumuz ayda Melis'le şehirler arası engellerden dolayı bir türlü gerçekleştiremediğimiz buluşmamız sanırım ki onun tarafında içsel bir kriz yarattı, Melis oldukça hızlı bir online iletişimden sonra fazla detay belirtmeden benden izin istedi. Bir köle olarak bir süreliğine izin istemenin anlamı bir ölçüde kibarca bir azat ve kendi haline bırakılma ricasıdır. Ancak Melis hoş, samimi ve başarılı bir Ex-Like-Slave, yazarsa döneriz.

Tam tersi bir durum (Return of the Ex-Slave) Yeliz'in dönüşü ile vuku buldu. Eski günlerimize tekrar hızlı bir giriş yaptığımız Yeliz uzunca bir süredir bu işe aç kalmış görünüyor, daha önceden de olmadığı kadar verici bir köle oldu çıktı canım benim. Eski efendisinin yeni buluşlarının tadına bakıyor bu aralar. Fiilen bir araya gelmek konusunda haklı bir acele içinde, yakında yaparız.

Son bir aydaki en hoş gelişme yine blogum aracılığı ile bana ulaşan Meltem. Kimse kimseye benzemez ama Meltem gerçekten kimseye benzemiyor. Birincisi ilk defa BDSM işlerine bu kadar girmiş ama köle eğitimi almamış bir sub ile karşılaştım. İkincisi, en çok istediği şeylerden biri henüz sahip olmadığı (ancak çok uzakta da görünmeyen) disiplin ve bunun için çok geniş bir potansiyeli var. Bir sorun var ki o da zamanını çok sınırlı olması, onun hayatı da en az benimki kadar yoğun. Bu nedenle kısa sürede baş döndürücü bir hıza ulaşıldı diyebilirim.

Bu tür hızlı hareketlilikler sistemli olmayı gerektiriyor. Şu son bir iki yılda kölelerimden sistematik bir efendi olmayı öğrendim diyebilirim. Hani bu işin bu kadar mekanik olması iyi midir? Eğer ilişkinizi emir komuta basitliğine ve rahatlığına getirmek istiyorsanız aşağıdaki her zaman işe yarayabileceğini düşünüyorum. Bunları BDSM köle terbiyesinin standart bir parçası olarak düşünüyorum.

  • BDSM için sınırlar üzerinde anlaşılacak liste (Checklist)
  • Temel D/s iletişim kuralları
  • Cezaları puana dayalı açıklama
  • Köle için ceza puanları çetelesi (özellikle birden fazla köleniz varsa kesinlikle gerekli)
  • Online oyunların tanımları ve kuralları
  • Online oyunlarda neler yapabileceğinizin listesi
  • Online'dan gerçek buluşmaya ulaştığınızda yanınıza alacaklarınızın listesi

Bunları daha sonra "Efendinin Dokümanları" başlığı altında açmayı planlıyorum, ama şimdilik zamanı başka şekilde kullanmakta yarar var, "arala bakalım bacaklarını, arala, omuz genişliğinde olacak! Aşağı da bakıp durma..." cümlesinin isteyenleri için :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder