17 Aralık 2012 Pazartesi

Efendinin Yeni Kölesi: Melis

Ezgi'nin istediği izninden sonra bir kölem daha oldu ve bir süreliğine onun yerini aldı. Aslında yerini almak denilemez, iki açıdan da; birincisi Ezgi tek köle olmak peşinde hiçbir zaman olmadı, isterse on kişiden sadece biri olsun, Diğeri, yeni kölem Melis'in kalıcı olmak gibi bir dürtüsü yok ama tek olmak gibi bir klasik Türk kadını yaklaşımı var. Birincisinden eminim, ama ikincisini zaman gösterecek, benim açımdan her ikisi de kabul edilebilir. Melis'i çok iyi anlayabiliyorum, klasik ifade ile "çevre baskısı" ile "iç isteklerin baskısı" altında görünüyor köleciğim benim..

Melis'i biraz tarif etmek istiyorum.... Aslında pek mazoşist değil ama gerçekten çok hoş bir kadın ve içindeki asilik ruhunu teslimiyetçilik ile güzelce birleştirebiliryor.. İçine kapalı ve cinsel sınırları var denilebilir ama benimle bu sınırını aşabilecek kadar cesur oldu. Beklentisi sırf cinsel değil, gerçek bir kölenin karakteristiklerini gösteriyor..
Pek çok davranışını efendilere özgü hoşgörülülük dahilinde "şekerlik" olarak değerlendiriyorum. Gerçekten buluşuncaya kadar biraz sanal köle efendilik oynayacağız kendisiyle. Hedefim kendisini gerçek teslimiyete erdirmek. Bu biraz zaman alabilir, farklı şehirlerde oturuyoruz, yine de 3-4 ay içinde buluşabiliriz, benim çok sık olmasa da gittiğim bir yerde bulunuyor çünkü.....

3 yorum: