12 Aralık 2012 Çarşamba

BDSM Efendisinin Takım Çantası

Her BDSM randevusuna götürmenin artık adet olduğu şeyleri bir köşeye yazacaktım, "Neden bloguma yazmıyorum, başkaları da bilsin?" diye sormak aklıma geldi. Neyin nasıl tedarik edilebileceğini de belirtmekte yarar gördüm, genç efendilere bilgi olsun :-)


Yapı marketlerden
- Yaklaşık 15m ince halat (5mm çaplı)
- Yaklaşık 10m orta halat (10mm çaplı)
- 2m parçalardan oluşan 5 parça zincir
- Zincire uygun 5 adet kilitli zincir baklası
- Büyük yan keski
- Falçata (gerektiğinde ipleri kesebilmek için)
- En büyük tipte kablo bağı (zip tie)
- 5cm çapında metal halka
- Scotch tipi duct tape (sağlam koli bandı)
- Badana naylonu

Marketten
- 2 rulo mutfak tipi streç film
- Makas (acil durumda film, bant vb. kesebilmek içi)
- İlkyardım çantası (moralinizi bozmasın, tedbirde yarar vardır)
- Ucuz bir kemer, kesilip kısaltılıp delinip tasma yapılacak.
- Pinpon topu
- Prezervatif
- Mandal  (tercihen ahşap)
- Battal boy çöp torbası
- Çamaşır teli (dışı naylon içi ip olan tipten)
- Kola (bu ve aşağıdakiler kirletme sevenler için)
- Çikolata sosu
- Bir avuç toprak
- Zeytinyağı
- Mumlar ve çakmak
- İçecek birşeyler (bunun BDSM ile ilgisi yok)

Eczaneden
- 3 adet mama şırıngası
- 3 adet 20ml enjektör (vakumdan hoşlananlar için)
- Bit top pamuk

Akvaryumcudan veya pet shoptan
- Hava hortumu (Enjektörlerin uçlarını birbirine bağlamak için)



10 yorum:

  1. bir de bunların nasıl kullanıalcağını yazarsanız çok daha iyi olmaz mı?

    YanıtlaSil
  2. Bu hikayenin en uzun kısmı... Başından beri yazıyorum ve yazacağım. Ama bunların asıl kullanılacağı kişilerin sınırlarına çok bağlı.

    YanıtlaSil
  3. Bloğunuzu okuduğumdan beri hiç profilinize bakmamıştım. Hep bu adam galiba mühendis deyip duruyordum. Yanilmamisim :)
    Ekonomik durumu da göz önünde bulunduran aletler :) zira sex shoplar hem cekinebiliyoruz oralara gitmek için hem de yapı marketlerden pahalı :)))

    YanıtlaSil
  4. Adsız :-) Öncelikle teşekkürler... Yaratıcılık ile gurur duyarım, ama öyle keçi bokundan saçma yaparak değil.

    Sexshop'larda bulunacak alet edavat da bir çeşit mühendislik ürünü... Ama kendini tekrarlayan şeyler hep, sevmiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin anlatımında kafamda canlandırmamı sağladığın görsel şöleni seviyorum. Sevgiler :))
      (destiny)

      Sil
  5. Merhaba
    buyincoins gibi sitelerden gag, demir ya da deri kelepçe vs. tarzı şeyler sipariş versek gümrükte takılır mı? Yani açıp bakarlar falan sonra sorun olmasın.
    http://www.buyincoins.com/new_en/details/sexy-leather-high-grade-ankle-cuff-lc7079-product-23636.html
    http://www.buyincoins.com/new_en/details/new-genuine-leather-harness-mouth-soft-solid-ball-gag-45mm-mouth-plug-product-18377.html
    http://www.buyincoins.com/new_en/details/sexy-black-sensual-handcuffs-lc7024-2-product-23612.html

    daha önce başka şeyler almıştım.
    bunlar sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Adsız,

    Bence bu araçö gereçlere para harcamaktansa kendi yapmak daha eğlenceli. Ama mutlaka hazır alacağım dersen evet bence perakende alınırsa gümrüğe takılabilir, zira tariff kodu bile yoktur muhtemelen. Bunları Türkiye'de de satanlar var...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba
    Öncelikle yanıtınız için teşekkür ederim. Bazı şeyleri kendim yapabilirken bazılarını almak gerekiyor. Ülke içerisinde satanlar genelde kalitesiz olanları çok fahiş fiyatlarla satıyor. Diğer bir kaç şeyle birlikte alırsam arada kaynar diye umuyorum.

    YanıtlaSil
  8. Kullanılan mumlarin zarar vermemesi ve iz birakmamasi önemli. Bunun için nasıl mumlar önerirsiniz?

    YanıtlaSil
  9. Mum denilen şey parafin ile yağın karışımıdır. İçinde esans vb. de olabiliyor. Mantıklı olan esans koku içermeyen mum kullanmak olurdu sanırım. Ancak mumun türünden çok ne kadar uzun süre ısınmış olduğu ve döküldüğü mesafe daha önemli, fazla ısınmamış olması ve yüksekçe dökülmesi gerekir ki zarar vermeden soğuyabilsin. Bir de döküleceği derinin ıslak ve serin olması iz kalmaması açısından önemli.

    YanıtlaSil