25 Şubat 2017 Cumartesi

Efendilik, Kölelik ve Maddi İlişkiler

En tehlikeli şeylerdendir dünya malı, insanlar birbirini bile katledebiliyor para için.

Demişler ya "varlığı bir dert, yokluğu yara".

Efendi köle oyunlarında bir enstrüman olabiliyor para. Köle'nin her şeyiyle ait olması kavramını, bütün geliri ve maddi varlığı ile efendiye ait olması bütünlüyor. Köle tarafında istismar edilmenin zevkini, efendi tarafında etinden sütünden her şeyinden yararlanmanın keyfini oluşturabiliyor.

Kölenin maaşını efendisine getirmesini, efendinin onun adına onun ihtiyaçlarını karşılamasını düşünsenize... Deli gibi emek harcanan bir profesyonel yaşamı dolaylı olarak efendiye vakfetmek... Efendisi çatır çatır zevkini çıkarta çıkarta yesin diye ona getirip emeğini teslim etmek. Kölenin aylık kazancının önemli bir yüzdesini her ay efendinin hesabına aktarmak... Her dakika her saniyeyi efendinin keyfine hizmetle geçirmek. Tamamen çıplak, elbiseleri de dahil kaderini onun eline vermek.

Eğer kölenin birikimi varsa bedenini canını emanet ettiği efendiye ömür boyu birikimlerinin, belki binlerce lira belki milyonlarca liranın idaresini vermek çok da anlamsız değil. Hayat bile teslim ediliyorsa.

Açıkçası bunu bir defa Ezgi ile tecrübe ettim ama tadımlık oldu, sağ olsun tereddüt bile etmedi. Sadece denemek içindi, her kuruşu masrafları da üstlenerek iade ettim, ama biliyordum ki iade etmesem hiç fark etmeyecekti ve  istesem arabasını bile devredecekti. Bu his bile çok hoş.

Aslında orospuları da bir ölçüde anlamaya başladım böyle bir düşünüşte :-)

Ancak kesin söylüyorum; kesinlikle iyi tanımadığınız birine efendi diye paranızı teslim etmeyin, millet para için neler yapacağını şaşırdı...




2 yorum:

  1. Çok özür diliyorum ama işin içine para girince olayın rengi değişir bence.
    Siz itaati Sınamak için yapmışsınız, ve iade etmekle kendi sınavınızı vermişsiniz.
    Tabii ki her ilişki kendi içinde özeldir ama; köleyi maddi olarak kullanmanın uzun ömürlü olduğunu sanmıyorum.
    Bunlar benim düşüncelerim tabii; ya çok safça ya da çok gerçekçi bilemiyorum:)
    sevgiler saygılar...

    YanıtlaSil
  2. Alis, ne demek özür dilemek, algıların tamamen aynı olması mümkün değil zaten. Asgari müştereklerin sağlanabildiği durumda yürütmek gerekiyor D/s ilişkileri. Efendinin dedikleri her zaman yerine getirilmeli ancak efendi de SSC (Safe, Sane, Consentual) olmalı, olmadık (kölenin sınırlarının ötesinde) şeyleri istememeli, geçtiğini anladığı durumda orta yolu bulabilmek için gerekli zemini oluşturabilmeli.

    Birisi için çok doğal olan bir şey, bir diğeri için sınırı aşmak olabilir. Bazen aynı kişiler için başka bir konuda tam tersi olsa bile.

    YanıtlaSil