29 Nisan 2014 Salı

Köleliğin İkilemi

Kölenin sınırları konusu daima kafamı yormuştur. Bir köle ile karşılaşmadım ki ne istediğinden tam emin olsun...

Söyledikleri vardır... Bunlar sınırlarının beyanıdır... Ama genellikle hayalleri bu sınırların çok ötesindedir. Sınırları korkularının bir eseridir ve işin garibi korkuları ile karşılaşmaktan da zevk alırlar...

Yıllar sonra asıl aradıklarının sadece güvenilir şekilde kendilerini teslim edebilecek bir kişi olduğu şeklinde bir mantıksal sonuca ulaşmak mümkün olduğunu düşünüyorum, gerisi hikaye. Gerçek bir BDSM kölesi düşünmek istemez, sadece hissetmek ister, düşünmek bile efendiye bırakılacak bir olgudur. Sorumluluğun pas edilmesi kendini cinsel veya davranışsal bir çok yükten kurtarır. Düşünme yetisini bir başkasına havale etmek ise bir tek şey gerektirir bu da kişinin bekasına dair güvendir.

Bu sadece D/s ilişkilerinde değil, klasik Türk ebeveynlerinin yatak odasında bile söz konusudur, ataerkil toplum olmak doğal olarak D/s türü bir ilişkilere gebe olacaktır.

Anladığım kadarı ile kölenin sınırları doğru efendiyi bulmaktan ibarettir.

Önemli: Bu yazımdan lütfen D/s kölelerinin sınırlarının önemli olmadığı sonucunu çıkarmayınız. Belirtmek istediğim konu sınırlarına göre efendi bulmaya çalışmalarıdır. Bazen yanılırlar... O efendi siz olmayın.

2 yorum:

  1. Sizi takip ediyorum ve cok guzel konulardan bahsediyordunuz bdsm deki rolum hakkinda kafam karisik bana yardimci olabilirmisiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BDSM'de roller bıçakla ayrılmış gibi ayrı olmayabilir, her kişi farklı bir durum teşkil eder, bana mail yazarsanız belki fikir verebilirim.

      Sil