1 Aralık 2009 Salı

Yabancı Bir Dom'un Yaşam Biçimi

Hiç beklemediğim birşey oldu geçenlerde. Facebook'ta bir Dom bana mesaj göndermiş. İyi ki de oldu diyeceğim birkaç mail sonra bayağı çok şey öğrendik birlikte. Acaba dedikleri çakma mıdır diye düşündüm ama ayrıntıların netliği, tutarlılığı ve tabi diyaloğundaki seviyelilik bana güven verdi, yüksekten atma sezmedim pek, şüpheci bir insan olarak az da olsa bir pay bırakıyorum yine de.

Aslında bu benim için bir ilkti, çünkü Dom'ların öyle el ele verip birbirleri ile pek düzeyli muhabette bulunduklarını görmedim, veya benim için hep öyle oldu, gördüklerim de tipik kerhane geyiği yapan bir düzine seviyesiz adamdı.

Muhabbet ettiğim Joh (nick'tir) bir Avrupalıydı (Avusturya kökenli ama artık malum, EU'lar), yaşını başını biraz almış (bana 10 yaş atıyor) BDSM konusunda çocukluğuna kadar geçmişi olan biri. Genelde soruları ben sordum kendisine tabi.

Öncelikle meslektaş olduğumuzu öğrendim, o işi nedeniyle biraz fazla geziyormuş sadece. Tabi bana göre bir de ezici bir üstünlüğü var, kendisi boşanmış. Her ne kadar eşimi çocuğumu çok çok sevsem, onlarsız olmaz desem de BDSM konusunda yalnız olmanın acaip bir avantaj olduğunu hissediyorum. Her ne kadar BDSM'de de Türkiye'de her bokta olduğu gibi evli erkeğin moda olması sözkonusu olsa dahi.

Joh'a ilk sorularımdan biri ne kadar sıklıkta BDSM oturumlarında bulunduğu oldu. Cevabı tam beklediğim ama istemediğim bir çeşitlilikte geldi; "Zaman zaman değişir, bazen aylarca yapmadan, bazen de bir ayı iki partnerle sürekli evde geçirecek kadar yoğun" (bu ikincisi beni deli etti adeta). Peki dedim, nerede ve nasıl? Evi yeterince büyükmüş, ve bir-iki odasını bu iş için gerekli donanımlara ayırmış. Biraz para harcıyorum bu işe dedi kısaca.

Sub'larla tanışma biçimini sordum, çok azını online tanıdıklar oluşturuyormuş. Çoğunluk tanıdığını BDSM partilerinde, BDSM shop'larda ve benzeri BDSM etkinliklerde edinmiş, farklı yerlerde neredeyse yüzlerce BDSM tanıdığı varmış. Bunların çoğunu sub'ların oluşturduğunu tahmin ediyorum.

Kendisi ile halen az da olsa temasımız sürüyor. Yolu pek Türkiye'ye düşmüyor anladığım kadarı ile artık n'apalım bir dom olarak bir dom ile muhabbet etmek güzeldi ama niye burada değil diye üzüleceğim bir konu değil açıkçası :-).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder