23 Ocak 2013 Çarşamba

Yeni Oyuncaklar

Kölem Melis, artık efendiliğimi bir oyun olarak değil, bir zevk olarak kabul eder duruma geldi. O kadar ki artık yaratıcılığı veya efendilik bizde kalsın yaratıcı yardımcılığı konuşmaya başladı. Sanatçıların ve mühendislerin doğal bir davranış şekli olarak yaratıcılığa sahip olduğu söylenir. Yani istemeseler de yaratırlar.

Bir süredir hoş bir aşmışlık gözlüyorum kendisinde. O salt sert seksten hoşlandığını düşündüğüm kadın gitti, yerine tamamen kendisini teslim etmiş bir kadın, azgın bir köle geldi. Artık sınırlarının ne olduğunu da çok netleştiremiyorum. Sanırım kendi BDSM'sini de keşfetmeye, veya belki de BDSM'sini yaratmaya başladı... Ama bu hali bana hizmet etmek midir, evet, doğrusu bu gelişmeyi çok sevdim.

Bu tür sonuçlara aslında oldukça nesnel şeylerden yola çıkarak ulaştım. Bir tanesi benim aklıma gelmedik (aslında bilinmekle birlikte) bir oyuncağı bana aitlik için içinde kendi teklifi ile taşıması ve hatta bunu hazırlaması oldu. Aslında bu "vaginal beads" veya "luna balls" denilen türde vajina içi bir oyuncak. Ticari şekli bir ipe dizilmiş iki toptan oluşuyor. Aslında biz ticari tipini değil, DIY tipini, yani kendi yaptığı şeklini kullanıyoruz, üstelik iki topla da sınırlı değil :-) Benim basitçe bir kolaylık önerimle daha da kullanışlı oldu açıkçası.


Ortası delik bir boncuk, bir top nasıl bir ipe dizilir de tek tarafından sap olarak kullanılabilir? Kolayı var, tepesine küçük bir boncuk daha koyarsınız ve şekildeki hale getirirsiniz. Sonra kaç topunuz varsa dizin artık.

Gece uyurken gündüz iş hayatında, efendi nerede istediyse orada. Açıkçası içeride bu tür bir aracı tutmak zor zannederdim. Kadınların bir bölümünün (bu ölçüde olmasa da) benzer şekilde "tampon" kullandıkları bana hatırlatıldı. Nedense hiç aklıma gelmezdi. Eşim de şimdiye kadarki bütün partner ve kız arkadaşlarım da (çoook mazide) hep ped kullanmıştır.. Suç bende mi yani şimdi? :-) Öğrendim ki günlük hayatta da böyle şeylerle gezilebilirmiş. Günlük hayatta benim "efendiyi hatırlatıcı" olarak her zaman düşünebileceğim birşey oldu. Gündelik hayat hatırlatıcılarından bir keşfim de bilek tasması oldu. Pantolon veya çizme giydiği günlerde bana ait olan birşeyi taşıması güzel, ama daha da güzeli bunu ne zaman takıp ne zaman takmayacağına benim karar vermem tabi. Bu vajinal top için de geçerli.

Beni asıl şaşırtan şey Melis'in vajinal oyuncağını benim emrim falan da olmadan, direkt hediye olarak anal yoldan da denemesi ve bunu görüntüleyen bir videoyu da bana göndermesi oldu. Aklıma bile gelmezdi iki üç cm çaplı topları arkasından içeri alacağı... Videoyu falan burada paylaşacağımı sanıyorsanız çok beklersiniz... Kimsenin isteği dışında birşey paylaşılmıyor burada... :-)

5 yorum:

  1. çok merak ettik videoyu yayınlama imkanınız var mı?

    YanıtlaSil
  2. Be adam, erkek adam, daha açık nasıl yazayım. Daha sormadan cevaplamışım yukarıda..

    YanıtlaSil
  3. " Kimsenin isteği dışında birşey paylaşılmıyor burada.." simdi bu cumleye bir de okur gozuyle bak. Ben videoyu okurun isteğine göre yayınlayacağınızı düşünmüştüm: )

    YanıtlaSil
  4. nasıl buluyosunuz bu kızları hala anlamış değilim

    YanıtlaSil
  5. Kolay olmadığını söyleyebilirim...

    YanıtlaSil