2 Nisan 2012 Pazartesi

Belirsizlik Hakkında

Bir köle için efendisinin ne zaman neyi nasıl yapacağına karar vermesi nasıl bir lezzettir düşünüyorum. Yeliz için bu çok güzeldi onu biliyorum. Gerçekleşecek herhangi birşeyin zamanını bilmemek, sanırım onu en delirten şeylerdendi.

Gözleri bağlı sırtüstü uzanmış bir kölenin elinde kırbacı başında sessizce bekleyen bir efendinin delirtircesine verdiği belirsiz aralar ile vücudunun rasgele, bilmediği bir yerine vurması... Bana şimdi daha baştan çıkarıcı geliyor... Bir acı yaşayacaksınız ve zamanını bilmiyorsunuz, yerini bimiyorsunuz, buna bir kişi karar veriyor ve siz bu anlık acıyı bir sesi takiben vücudunuzun bir yerinde muhtemelen birkaç saniye sonra idrak ediyorsunuz. Bir köle için çok tatmin edici olsa gerek, zevkle yapılabilir.

Bir yandan da durup durup keyfi geldiği herhangi bir anda cinsel ilişkiye alması da oldukça tahrik edici olmalı diye düşünüyorum.

Aslında Yeliz için bizim randevular da bu hali aldı bir süredir, ümitlendirip sonra da iptal edilmesinden zevk alıyor mudur diye düşünmeye başladım bir süredir :-P. Anasını satayım, denk getiremiyorum ki bir süredir...

3 yorum:

  1. Ah keşki ööle apansız... Yeliz kim şekerim?

    YanıtlaSil
  2. Yeliz, BDSM partnerim. Aşağıya doğru geçmişi okursanız detayları görebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. bdsm; senaryosu içinde normal (vanilla) ilişkilerden farklı olarak bir çok duyu taşır. zaten bizler gibi bdsm ilişkileri arayanlar çeşitliliği sevdiğinden tu tarz bizi cezbediyor, içinde haz (cinsel??), endişe, korku, heyecan, güven, aidiyet, neşe, merak vb. birçok duygu bulunuyor. en basitinden belirsizlik ve raslantısal aksiyonlar işi renklendirir...

    YanıtlaSil