2 Mart 2012 Cuma

Don't Drink and BDSM

Alkolün cesaret verici etkisi bilinir. Trafikte bile cengaver olursunuz, "ben yaaprım abi..." dersiniz, sonra "hüsran...". BDSM'de dolaylı olarka çoğu kişinin havaya girmesi için alkol hatta uyuşturucu (en düşüğü ot) aldıklarını biliyorum. Ben uyuşturucuyu ve otu hayatımda kullanmadım, ve sanırım artık bööyle şeyleri pek tecrübe etmeyeceğim bir yaştayım. Ama alkol... Alkollü yapmadım ama daha mı iyi olurdu bilemiyorum. Aslında bana biraz daha acımasız olma durumu yaratıırdı diye düşünüyorrum ama sanırım o kadar. Bazıları alkol alınca canavarlaşıyor adeta, sadece BDSM'de değil, nerede alkol alırlarsa orada...

Ancak Bedeseme otoriteleri derler ki bedeseme sırasında :-) alkol almayın,, ya BDSM hakkında yazarken? Acaba zararı var mıdır?

:-)

10 yorum:

  1. Acaba Bdsm yi bana yaşatacak bir insanla nasıl tanışabilirim? Bununla ilgili siteler var mı önerebileceginiz?

    YanıtlaSil
  2. Henüz deneyimleyememiş biri olarak alkol faydalı olur diye düsünüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Sayın Adsız, eskiden Alt.Com vardı, parasını verdiğinizde, biraz da uğraştığınızda zar zor bir işe yarardı. Eğer kadınsanız kendinizi bazı tiplerden uzak tutmak için çaba harcamanız gerekirdi. Şimdi o sitelere erişim bloke...

    YanıtlaSil
  4. Sena, eğer siz sub iseniz, masteriniz ayıksa ve akı başındaysa baya işe yarayabilir diye düşünüyorum.

    Konun kapsamının master olduğunu sanırım ki belirtmeyi unutmuşum.

    YanıtlaSil
  5. safe and sane... bir efendinin birincil görevi partnerinin güvenliğini sağlamaktır. bunu yapabilmesi içinse; ilişki sırasında sürekli partnerini gözlemlemesi, kendisine verilebilecek acil durum işaret veya kelimesine (safe word) derhal tepki verebilmesi gerekir. sanırım bir masterın bunları başarabilmesi için ayık bir kafaya sahip olması gerekiyor.

    YanıtlaSil
  6. Melf, katılıyorum, sadece köleler ayık kafaya sahip olmama özgürlüğüne sahipler sanıyorum. Gerçi kafası hoş bir köledenn de korkulur ya, Neyse...

    YanıtlaSil
  7. Sub ım ama hala ve halihazırda bir gercek bir masterla karsılamadım ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
  8. Gerçek master ifadesi kişiden kişiye değişebilir (Kölelerin beklentisinden yola çıkılarak tecrübe ile sabittir). Gerçek master'dan beklediğiniz tam olarak nedir? Kölesine alkol vermesi dışında tabi :-) Burada yazmak istemezseniz sabrisadist@gmail.com adresine yazabilirsiniz (bu herkes için geçerli).

    YanıtlaSil
  9. Ben dürüst olmasını isterim. Benden daha üstün olması ve yaratıcılıkda lazım.

    YanıtlaSil
  10. Bdsm seyansında kesinlikle bir efendi veya bir köle alkollü olamaz kendini kaybettin an hatasi telafi olamiycak sonuclar dogurur sonucta bdsm citti bir konu bondage seyansi benim görusum kesinlikle alkol eşliginde yapilmamali tabi herkesin gorusu kendine flimlerden izleyerek günumuzde ben masterim diye gezinen pekcok kisi var

    YanıtlaSil