28 Ocak 2010 Perşembe

BDSM oturumuna uzaktan ortak olun

Önümüzdeki haftanın sonunda Yeliz ile BDSM randevumuz var. Randevumuzda neler yapacağımız ile ilgili bir yol haritası hazırladık ancak bu sefer sırf fantezi olsun diye blog ziyaretçilerinin de isteklerini yerine getirmek gibi bir orjinallik yapmaya karar verdik. Ancak iki şartla tabi, birincisi doğal olarak buraya birşeyler yazan olursa, ikincisi ise Yeliz'e ve bana uyarsa.

Eğer ilgi duyarsanız mutlaka yazın, çünkü eğer fotoğrafı yayınlanacak gibiyse uyguladıktan sonra fotoğraflarını da burada yayınlayacağız.

Velev ki öneri gelmedi, ben yine o gün yaşananları burada anlatacağım, mümkün olanları da fotoğraflarla tabi.

5 yorum:

  1. ayaklarından asabiliyorsan tavana as sonra da suratına boşal.

    YanıtlaSil
  2. Ayaklarından asma denenebilir (ağırlığın uygun olup olmadığını bilmiyorum) ama aynı günde çok sayıda boşalamayacağım için boşalmayı kendime saklamak isterim.

    YanıtlaSil
  3. yahu biz erkeklerin depo sorunu ciddi problem.

    YanıtlaSil
  4. kafasını, suratı penisinize değecek şekilde bacakarnıza alıp, hafaf kan ve gözyaşı içinde kalana kadar tokatlayabilirsiniz..ben olsam ilk bunu denerdim şahsen..

    YanıtlaSil
  5. Üzgünüm, bu konu 2 yıldan öncesine ait.

    YanıtlaSil